Resurse > Finantare > Aplicatie de colectare de date de costuri
Specificatii tehnice generale
Aplicatia se incadreaza in categoria aplicatiilor desktop, utilizand o baza de date Microsoft Access 2000 securizata, interfata client fiind realizata prin programul Microsoft Visual Basic 6.0.
Aplicatia permite inregistrarea informatiilor despre costuri la nivel de spital si sectie, in conformitate cu clasificatia bugetara existenta, la nivel de detaliu de tip sintetic sau analitic.
Completarea informatiilor este simplu de efectuat, principiul inregistrarii electronice a datelor fiind cel de la documentele de tip Office:
Urmatorul nivel de detaliere se doreste a fi Pacientul, identificat prin campul Caz_ID in setul minim de date la nivel de pacient care se transmite periodic la INCDS. Pentru transmisiile de date aferente lunilor ramase din anul 2005 se transmit date de cost la nivel de pacient respectand specificatiile Caz_ID din SMDP 2005.
Fisierul Costuri.mdb din sub-directorul Baza in care se instaleaza aplicatia serveste ca model (template) pentru transmitere date din alte aplicatii aflate in utilizarea spitalelor, pe toate nivelele de agregare: spital | sectie | pacient.
Instalare aplicatie costuri
Se ruleaza fisierul Setup.exe din directorul Kit, si se alege ca director de instalare C:\Program Files\Costuri. Pe parcursul instalarii se alege ca optiune de raspuns la unele solicitari pastrarea versiunilor curente de fisiere care sunt pasibile de suprascriere
Acces aplicatie
Utilizare aplicatie
Primul pas consta in configurarea spitalului pentru care se colecteaza datele: Meniul Administrare – Configurare aplicatie.
Urmatorul pas consta in definirea sectiilor existente in spitalul respectiv: Meniul Date – Nomenclatoare – Sectii spital.
Din acest moment se poate opta pentru introducerea datelor de costuri pe articole bugetare, la nivel de spital si/sau sectie definita. Datele se pot colecta atat la nivel de analitic, acolo unde este cazul, cu agregarea pe sinteticul corespunzator, sau direct la nivel de sintetic, lasand necompletate informatiile despre analiticele corespunzatoare.
De asemenea sunt incluse 3 rapoarte care sintetizeaza informatiile introduse, la nivel de spital si sectie, pentru perioada de raportare selectata (Meniul Rapoarte).
Exportul datelor la SNSPMS se realizeaza prin intermediul acestei aplicatii, fiind generate intr-un fisier separat datele care tin numai de o perioada anume (Meniul Administrare – Export).
Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la SNSPMS, persoana de contact Andrei Ionescu, nr. telefon - 2532084, email aionescu@incds.ro, costuri@incds.ro
Descarca Aplicatia de colectare de date de costuri la nivel de pacient (~25MB)
Specificatii baza de date (.doc)